Stránky

neděle 4. listopadu 2018

Proč mě museři tak vytáčí?

Snažím se zůstat klidná pokaždé, když mě něco  nasere  naštve, ale poslední dobou mě žere jedna konkrétní věc. Ta věc je taková malá a malicherná, je to úplná blbost, která by mi neměla ovlivňovat život, ale bohužel se to děje.

Takže věc, která mi nedá spát je:


Pokud nevíte, co to má znamenat, gratuluju vám k super životu a závidím vám váš vnitřní klid.
Ale pokud víte, o co kráčí - pokračujte ve čtení.

Důvody, proč mě museři  serou  štvou:
  • je to cringe
  • tahají peníze z malých děcek
  • staví si kariéru na tom, že se předvádí před telefonem
  • tahají peníze z malých děcek
Znám jednu blogerku, která odvádí skvělou práci. Vypouští na internet příspěvky pro lidi, kteří se necítí milovaní a nemají se rádi, snaží se jim zvednout sebevědomí. Z instagramu znám jednu slečnu, která lidem posílá Bible jenom za poštovné (!), protože chce pomoct najít cestu k Bohu i lidem, kteří se nemají jak k Bibli dostat anebo si ji nemůžou dovolit...a tolik dotazů ohledně víry, na které pořád odpovídá... Na youtube jsem našla slečnu, která organizuje čištění přírody a bojuje proti znečišťování životního prostředí, dělá o tom videa a snaží se edukovat ostatní lidi.

Tyhle tři holky se rozhodly využít internet k něčemu užitečnému. Musí je to stát hodně práce, času i energie. Smutné na tom je, že ani jedna z nich nezažívá takový úspěch jako nějaká patnáctiletá blonďatá holka, která se natřásá před mobilem u sebe v pokoji.

Nechápejte to ale špatně. Každej si může dělat co chce, jasně. A natáčet se jak chce.
Ale myslím, že už to překročilo nějakou mez, když:

Tento literární skvost bude za chvíli ke koupi.
Anotace: Mína, Dejvit, Nachty, Kristian, Naty, Terysa, Annie, Adam, Lucie, Denny, The Síma, Nela – to jsme MY, MUSEŘI. Za každým z nás se skrývá příběh. A právě o něj se s vámi podělíme. Necháme vás nahlédnout do našich rodin, vztahů, ale hlavně srdcí. Dozvíte se, kdo jako malý vystupoval v Československo má talent, čí byl nápad osvojit si potkana z popelnice nebo koho ve škole šikanovali. Kromě toho Pjay s Petrou prozradí i něco ze zákulisí Musertour. Zjistíte, kdo jsme MY, jak Musertour vznikla a proč to všechno děláme.

Achjo. To, že nejmíň polovina z nich ještě není plnoletá je prostě fakt. Tím nechci nikoho soudit podle věku, ale co chtějí jako vyprávět za příběh? Takové autobiografické kousky by měli vydávat lidé, kteří už "toho hodně zažili". Fakt mě nezajímá kdo si vzal domů potkana z popelnice a Československo má talent není rozhodně pořad, který bych se zálibou sledovala. Ano, vím že je to smutné, ale na základních školách se obětí šikany stane každé páté dítě. Nějaké srdceryvné storky o šikaně mě teda už moc nevytrhnou.

Tak a teď se přesuneme k Musertour.



Před nedávnem jsem taky nevěděla, co to má celé znamenat, ale že bych byla rodič? :D No nevim.

Teď si připadám staře.

A taky jsem na jejich oficiálních webovkách našla několik gramatických a pravopisných chyb. Jo, nikdo není dokonalý, ale to nebyly jen dvě, tři chyby... tohle taky vypovídá o hodnotě této akce. A o profesionalitě a kvalifikaci pořadatelů.

O co jde na téhle akci:
  • autogramiáda
  • možnost zakoupení merche
  • možnost natočení musical.ly s vaším oblíbencem (:DDDDDDDD)
  • taneční a hudební vystoupení muserů
A cena: 179 Kč, VIP lístek 349 Kč

Další taková akce: meet4you
"Akce pro děti s jejich internetovými hvězdami."
Cena: 99 Kč, VIP lístek 199 Kč

Méně známí museři si dělají akce sami. Prostě si napíšou na instagram "v pátek v 15.00 před KFC v tomhle OC" a je to.

Tihle museři mají moc. Vzhlíží k nim tolik dětí, tolik příjemců informací. Šlo by to využít jinak, líp.

Já jsem jenom ráda, že jsem vyrůstala v době, kdy pro mě byly vzorem kvalitní zpěvačky, herečky, modelky a spisovatelky a ne obyčejné holky s mobilem, které by byly jen o pár let starší. Kam to povede? Nevím. Přeju si jenom, aby tenhle trend vysávání peněz z dětí už konečně skončil.




Žádné komentáře:

Okomentovat